Monday, April 16, 2018

1 ANO E 1 MÊS!!!

Gente, eu não acredito que já tenho um ano e um mês na minha missão!! estou terminando aqui logo!!! A missão passa tão rápido! Mas é uma coisa maravilhosa, e inesquecível! A gente não fez nada muito diferente esta semana, mas quero prestar meu testemunho sobre minha missão.

Eu sei, sem duvida que eu devo estar aqui, agora com essas pessoas! Esse é realmente um chamado por Deus, e ainda assim, as vezes não sinto, Ele precisa de mim aqui. A missão é a coisa mais difícil em minha vida, eu nem sei como agir as vezes. Mas sei que Deus tem um plano perfeito, e tem razão por tudo! Sei que Ele prepara as pessoas em todo conte para nos. Sei que Deus dá os esforços pra cumprir a obra dele. Testifico que este é a igreja verdadeira do Salvador Jesus Cristo. Ele é nosso Redentor, e Ele está sempre no nosso lado. Sei que Ele deixou uma doutrina perfeita pra nos a seguir. E quando seguimos ganhamos um testemunho verdadeira que Ele e nosso Pai Celestial nos amam, e querem nos abençoar! Amo muito minha missão, amo muito meu Salvador, amo muito este evangelho e estou tão grata por minha oportunidade de ter mais 4 meses aqui em minha casa com minha segunda família! Parte meu coração saber que daqui a 4 meses vou deixar tudo isso... Mas estou imensamente grata por esse oportunidade maravilhoso de ser um instrumento nas mãos do Senhor. 

Amo muito vocês! 
Sister Moss

Google Translate Version 

Guys, I can not believe I already have a year and a month on my mission !! I'm finishing here soon !!! The mission goes so fast! But it's a wonderful thing, and unforgettable! We have not done anything very different this week, but I want to share my testimony about my mission.

I know, without doubt I must be here, now with these people! This is really a call from God, and yet, sometimes I do not feel, He needs me here. Mission is the hardest thing in my life, I do not even know how to act sometimes. But I know God has a perfect plan, and he's right about everything! I know He prepares people everywhere to tell us. I know God gives the effort to do His work. I testify that this is the true church of the Savior Jesus Christ. He is our Redeemer, and He is always on our side. I know He left a perfect doctrine for us to follow. And as we go on we gain a true testimony that He and our Heavenly Father love us, and want to bless us! I love my mission very much, I love my Savior very much, I love this gospel very much and I am so grateful for my opportunity to have another 4 months here in my house with my second family! It breaks my heart to know that in four months I will leave all this ... But I am immensely grateful for this wonderful opportunity to be an instrument in the hands of the Lord. 

Love you so much! 
Sister Moss 

 




No comments:

Post a Comment