Monday, November 13, 2017

Vítima #2

Oí gente!! Então só bem rapidinho, fui transferido, e estou em uma nova área: Cidade Nova!!! Minha companheira é Sister N. Souza ela é minha SLT também, e á unica pessoa que mora comigo! De verdade é só nos duas cada dia! Ela é maravilhosa e eu amo ela! Esta transferência é a última transferência dela! VÍTIMA #2!!!!! Eu sou muito animada para trabalhar aqui em Cidade Nova com Sister N. Souza!!

Eu tenho só 4 dias aqui, e não tenho muito para compartilhar com vocês hoje, mas eu quero prestar meu testemunho pra vocês:

eu sei que esta igreja é igreja de Cristo, não uma igreja dos homens mas realmente á igreja de nossa Salvador Jesus Cristo! Eu sei que Ele é sempre tá conosco em todos de nossas dificuldades e também em momentos de felicidade. Sei que Ele sofreu por cada um de nos, e sangrou de cada poro pessoalmente por cada um de nos.  Ele vive! E Ele é nossa Salvador! Eu sou muito grata para servir e sejo um representante dele! Amo essa trabalho e meu Salvador! 

Amo vocês, boa semana para todo mundo!!

com amor,
Sister Moss

desculpa é muito curto hoje!
 
Here's the Google Translate version of Sister Moss's letter...
 
Hi people!! So just very quickly, I was transferred, and I'm in a new area: Cidade Nova !!! My companion is Sister N. Souza she is my SLT too, and the only person who lives with me! It's really just the two of us every day! She is wonderful and I love her! This transfer is her last transfer! VICTIM # 2 !!!!! I'm very excited to work here in New Town with Sister N. Souza !!
 
I have only four days here, and I do not have much to share with you today, but I want to bear my testimony to you:
 
I know this church is Christ's church, not a church of men but really the church of our Savior Jesus Christ! I know that He is always with us in all of our difficulties and also in moments of happiness. I know He suffered for each one of us, and bled from each pore personally for each of us. He lives! And He is our Savior! I am very grateful to serve and become a representative of it! I love this job and my Savior!
 
I love you, good week to everyone !!
 
with love,
Sister Moss
 
Excuse me, it's too short today!
 





 

No comments:

Post a Comment