Monday, May 7, 2018

Sick Again!

Ok so this week I was sick AGAIN!!!! I don't know what's happening with my body ahah but everything will be alright! With transfers and everything it was super crazy this week! So as it happens to all of us, Sister L. Gui went home last week... Man its always so sad to say goodbye to such amazing people! I miss her so much already but I know that I will see her again soon and that we'll keep in contact! My new companion is Sister Feitosa and she's from São Paulo, São Carlos! She has one year on the mission and is crazy crazy crazy! Love her tons! Super super excited to work along side her this transfer, I know we'll see tons of miracles continue to happen here in Panatis!

Beyond being sick we didn't do a whole lot. We left to work just enough to teach and help Diomédis (the dad/husband of the 2 that got baptized last week). Everything worked out perfect and he too was baptized this week! Man it's been such a blessing teaching them all! Their story is crazy and really just proves how much God really prepares people for just the right moment! They've been in contact with the missionaries for 2 years now, and it took their daughter to leave on her mission for them to realize that this is something they need in their whole family! Its a golden family! I feel so beyond blessed to have gotten to know them and love them! They're my family here, and don't want to leave them! 

Love you guys so so much! 
Sister Moss 


Ok, então esta semana eu estava doente novamente !!!! Eu não sei o que está acontecendo com meu corpo ahah mas tudo ficará bem! Com transferências e tudo foi super louco esta semana! Então, como acontece com todos nós, a Sister L. Gui foi para casa na semana passada ... Cara, é sempre tão triste dizer adeus a pessoas tão incríveis! Eu já sinto muita falta dela, mas sei que a verei em breve e que manteremos contato! Minha nova companheira é a Sister Feitosa e ela é de São Paulo, São Carlos! Ela tem um ano na missão e é doida doida doida! A amo com força! Super super animado para trabalhar ao lado dela esta transferência, eu sei que vamos ver milhões de milagres continuam a acontecer aqui em Panatis!

Além de estar doente nós não fizemos muito. Nós saímos para trabalhar o suficiente para ensinar e ajudar Diomédis (o pai / marido dos 2 que foram batizados na semana passada). Tudo deu certo e ele também foi batizado esta semana! Cara, tem sido uma bênção ensinar todos eles! Sua história é louca e realmente prova o quanto Deus realmente prepara as pessoas para o momento certo! Eles estão em contato com os missionários há 2 anos, e foi por causa de sua filha para saindo pela missão para eles perceberem que isso é algo que eles precisam em toda a sua família! É uma família de ouro! Eu me sinto tão abençoado por ter chegado a conhecê-los e amá-los! Eles são minha família aqui, e não querem deixá-los!

Amo muito vocês!
Sister Moss
 

 

No comments:

Post a Comment